BCK nieuws juni 2014

Laatste update: Donderdag, 31 Juli , 2014

De tweede BCK nieuwigheden keuring wordt gehouden op 16 augustus 2014
Locatie;
Wijkcentrum “ De Schakel “
Soestdijkseweg 49B
3732 HD De Bilt

Kik hier voor kaart en info

Het wijkcentrum ligt vlak bij de vorige locatie achter de Immanuelkerk .
Let op….. parkeren aan :Laan 1813Aanmeldingen voor de keuring tot en met 9 augustus bij de voorzitter van de BCK de heer Coen Bakker.Telf0255 535007 of per e-mail ; Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  .
Informatie over de in te leveren planten zie hieronder bij BCK nieuws Mei 2014.
Op de eerste keuring in juli zijn 12 planten aangeboden van 7 veredelaar hiervan zijn 7 planten genomineerd.
Meer informatie over deze planten binnenkort in het BCK gedeelte van deze website. Namens de BCK; Martien. A.Soeters.

BCK nieuws mei 2014

Dit jaar staan er weer drie keuringen gepland en wel op de volgende data:

Zaterdag 26 juli 2014
Zaterdag 16 augustus 2014
Zaterdag 13 september 2014In tegenstelling van wat in de fuchsiana van februari gepubliceerd is worden de keuringen dit jaar op een andere locatie gehouden. De nieuwe locatie is nog niet bekend ,zodra daarover meer bekend is word dat vermeld op deze site.De planten dienen tussen 8.45 uur en 10.00 uur aangeboden te worden.
De keuringen beginnen om 10.15.De benodigde formulieren kunt u van deze website halen ; Eigen verklaring of aanvragen bij de secretaris van de BCK, Martien Soeters (tel.0598-392248) of via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. U dient de planten die u wilt laten keuren tot 7 dagen voor aanvang van de keuringsdatum aan te melden bij de voorzitter van de BCK, Coen Bakker (tel.0255-535007) of via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

VEREDELAARS LET OP
Voor de eerste keuring op 26 juli dienen de planten aangemeld te worden bij de secretaris van de BCK. (tel 0598-392248) ofDit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .Zowel voor de genomineerde planten als voor de niet genomineerde planten die u bij de AFS wilt laten registreren moet tegenwoordig 2 euro betaald worden.Voor het komende seizoen zijn er enkele wijzigingen in het keuringsreglement ingevoerd. Zo hoeft de inzender voortaan slechts 1 overjarige plant, 1 getopte plant en een ongetopte plant in te leveren. Tevens mag een showplant worden getoond. De getopte en de ongetopte plant moeten planten zijn die gestekt zijn in het seizoen van de inzending. Het stekseizoen begint na de laatste keuring voorafgaande aan het jaar van de keuring m.a.w. september.
Het gewijzigde keuringsreglement is hier in te zien Keuringsreglement

ATTENTIE.
Voor het doorgaan van een keuring zijn minimaal vijf inzendingen nodig en de keuringscommissie dient uit vijf personen te bestaan. Mocht een van beide niet het geval zijn dan word de keuring geannuleerd en word dat in de week van de keuring op de start pagina van de NKvF site duidelijk aangegeven.01-mei 2014Secretaris BCK, Martien Soeters.